Thursday, July 22, 2010

Friends

Имаше една приказка, че само 5% от приятелите ти, са ти истински приятели, хора на които може да имаш доверие, другите само претендират, че са такива. В трудни времена много ясно и отчетливо можеш да селектираш хората около себе си. Аз имах тази възможност и знам как става, въпреки че понякога допускам грешки и не различавам хората, които гравитират през определен период от време около мен поради някаква нужда, изгода или сексуално желание.
През тази година, която ме изненадва с някои трудности и стреса е много над нормалното ниво, наблюдавам друго явление. Мога да кажа с нескрита радост, че разширявам кръга от 5%.
Факта, че някой някъде се сеща за мен, праща ми ненадеен, сладък имейл или съобщение, получавам подарък, който е избиран за мен, просто ей така или пък някой ми прави жест, който ме трогва- всичко това ме прави много щастлива. А тази година това се случва често. Просто ей така!!

Тази вечер бях с един много ценен човек за мен. Безценно време и преживяване.
Това ме накара да се замисля. Време е да започна да си отварям очите по - широко и да бъда по -внимателна с тези, който заслужават един имейл, подаръче или ненадейно телефонно обаждане.
Просто ей така!!


I've read somewhere that only 5% of your friends are your real friends, people you can trust. The others only pretend to be such. In difficult times you are able to select the people around you quite clearly and distinctly.I had this opportunity and I know how it works, although sometimes I do mistakes and cannot appreciate the people who gravitate for a certain period of time around me, because they want to take benefits, have some needs or a wish for a good fuck.
During this year, which surprises me with some difficulties and the stress is well above the normal level, I observe another phenomenon.I can say with an unconcealed joy that I can expand the range of this 5%.
The fact that someone somewhere thinks about me, send me a sudden,cute sms or email message, I receive a gift , that was chosen for me, just like that, or somebody makes a gesture, which has touched me- all this makes me very happy, yeah HAPPY. And this year it happens often. Just like that!

Tonight I was with a very valuable person to me. Invaluable time and experience.
It made me muse. I should open my eyes more widely and to be more careful with those people, who deserve a nice email, gift or sudden phone call.
Just like that!

No comments:

Post a Comment