Monday, February 14, 2011

I'm impatient.



Берлин е град, който се научих да обичам. Не беше любов от пръв поглед, стана някак постепеннo, поетапно. Всеки път щом отивах там откривах нещо ново, обиквах лицето му по нов начин, научих се да усещам и разбирам душата му; неравномерният му пулс ме привлича все повече и повече.
Берлин е градът, който е огромно предизвикателство, когато искаш да направиш някоя интересна снимка. В никой друг град не съм снимала така трескаво и не съм намирала толкова много обекти, които да са ме привличали.
Берлин е бил и студен с мен - никъде не съм се чувствала толкова самотна и изгубена , като в търбуха на това огромно, хищно чудовище , където може да много тъмно, влажно и студено ...
Там си намерих 5 евро, когато нямах пукнат лев в джоба, а умирах за една цигара. Обичах да пуша сама вечер в тъмното и да наблюдавам светлините на града...
Берлин е и мястото, където пораснах, усетих свободата, ентусиазма и вълнението да започнеш нещо ново с различен хоризонт и ново начало пред теб .
Това е и градът, който ме харесва, където се чувствам красива, екзотична, но същевременно и градът, където усетих за пръв път, какво е чувството да си различен, да си дискриминиран.
Да видим как ще ме посрещне този път - ще изгорим в любовна треска или ще се изгубим по пътя един за друг ...

No comments:

Post a Comment