Saturday, March 26, 2011

Днес се събудих към 4.30 сутринта, което е едно от най - омразните ми неща, освен ако не трябва да гоня самолет или да пътувам. Тогава нямам никакви проблеми с ранното ставане.
Навън беше все още сумрачно, дори уличните кучетата още спяха. Опитах се да заспя отново, но една мисъл не ми дава мира. Краде от съня ми, от теглото ми, от душата ми. Напоследък съм вечно недоспала, умислена и разсеяна. Този път си наложих да мисля за нещо друго. Превърнах живота си в история, в книга, която си представих в ръцете на някакъв читател. Изследвах лицето му, начина по който би ме възприел, като характер, персонаж, като мислене. Би ли ме харесал, би ли бил образът ми някакво предизвикателство за него, дали ще ме възприеме като вълнуваща личност, за която би отделил време или напротив? Проследих целия си живот, самата аз си направих изводи за това какъв е моят филм и към коя категория спада.
После се прехвърлих на други хора и между другото си отговорих на много въпроси.
Човек може да прозре много истини в агонията на безсънието.
И да започне да спи благо и спокойно...



I woke up today at 4:30 am, something I really hate , except when I have to travel or catch a plane . Then I do not mind to wake up so early in the morning.
It was still gloomy outside, I couldn't even hear the barking of the street dogs - probaly they were still sleeping . I tried to fall asleep again, but there was deeply in my mind a thought ,that was teasing my consious. Stealing constantly from my sleep, my weight , my soul.I'm always sleepy lately, thoughtful and distractive. I tried to think about domething else. I've started to imagine about myself. I've turned my life into a story from a book , which was in the hands of a reader. I've exploared his face, the way he was taking in my character , attitude and my way of thinking. Would he like me? Would I be any challenge for him as a personality?
I've studied all my life and I made some conclusions about what kind of a movie or book it is or I want it to be.
Then I've started to imagine about some other people and , by the way , I've answered many questions.
Man can find out many truths in the agony of the insomnia.
And to begin to sleep good and peacefuly after that ...

No comments:

Post a Comment